понеділок, 15 грудня 2014 р.

Основна сюжетна лінія

После нападу дракона на Хелґен герой гри может зверни два шляхи втечі: з імперськім солдатом або Із повстанцем Із Братів Бурі. После втечі герой прямує до найближче Містечка Рівервуд. Там его просять піті до Вайтрану с помощью від ярла. Ярл погоджується послати у Рівервуд загін, но за це просити героя помочь придворному чарівніку. При Авторитети герой знаходится стіну-Слово ї вівчає свой перший ту'ум - крик древніх нордів.

Колі герой возвращается у Вайтран, его просять помочь захістіті місто від нападу дракона. Герой поглінає душу переможених дракона й довідується від місцевіх ратніків, что ВІН, можливо, дракононародженій и має хист розмовляти мовою драконів и поглінаті їхні душі. Повернувшись до ярла з Новинам про победу над драконом, герой гри отрімує запрошення зустрітіся з Сіробородімі, Чернеча орденом Із храму Високий Гротґар, розташованого на схилах Горла Світу. Сірі бороді навчають героя шляху голосу - Використання сільнішіх ту'умів и розповідають Йому про частку ї роль дракононародженіх. Для випробовування сил героя Сіробороді наказують Йому здобути легендарний ріг Юрґена Заклікаючого Вітер. Однак, герой не знаходится рогу - его вкрали. Злодій - Дельфіна, господиня заїзду в Рівервуді, а такоже одна з останніх Клінків (Лез). Разом Із Дельфіною Гравець становится свідком того, як Алдуїн пробуджує дракона Із могильного кургану. Здолав дракона, вона радить героєві найти Есберна, Іншого Клинка (брата Леза), Який за ее відомостямі переховується в каналізаційних ходах міста Ріфтен.

Герой довідується від старійшіні Сіробородіх, что древні Норд Використана проти Алдуїна Старовинні сувої (рукописи), відіславші его вперед у часі. Гравця наказують відшукаті Старовинні сувої (рукописи) среди двемерськіх Руїн. ВІН вікорістовує Сувої (Рукописи) для подорожі в минуле з метою довідатіся у древніх нордів могутній крікдраконобій. Знаючи, як древні Норд перемогли Алдуїна, Гравець становится з ним на герць на вершіні Горла Світу. Переможений Алдуїн утікає до Совнґарду, потойбічного світу нордів. Герой довідується, что Драконячій палац, палац ярла Вайтрану, БУВ запланованих як пастка для дракона. Ярл Вайтрану відмовляється дозволіті гравцеві вікорістаті палац, что поставило б під Загроза місто в условиях Громадянської Війни между Братами Бурі й Імперськім легіоном. Помощью Сіробородіх Гравець скликає Нараду между генералом Туллієм та Ульфріком Буревісніком. Йому вдається домовитий про перемир'я доки НЕ відвернена загроза з боку драконів.

Герой заклікає ї ловити у пастку дракона на ймення Одавіїнг и довідується від него, что Алдуїн утік у Совнґард через портал, розташованій високо в горах, у стародавніх форті під назв Скулдафн. Одавіїнг, вражений ту'умом героя, згоджується перенести его в Скулдафн. На его мнение Алдуїн проявивши себе слабаком, що не гіднім правления над драконами. Із Скулдафну Гравець прямує до Совнґарду ї зустрічає там Ісґрамора, легендарного норда, Який на чолі п'яти сотень ратніків-побратимів Вигнан Із Скайріму ельфів. Ісґрамор розповідає герою, что Алдуїн влаштував у Совнґарді пастку для душ, Завдяк чому набірається сил, пожіраючі душі померли нордів. Гравець зустрічає трьох героїв нордськіх легенд, тихий, хто здобув Першу победу над Алдуїном. З їхньою помощью ВІН виходе на бой Із богом-драконом и знищує его.

Немає коментарів:

Дописати коментар