середа, 10 грудня 2014 р.

особливості

     У гру повернулися перевертні, і є можливість стати одним з них.

     Тепер у кожну руку можна взяти зброю або заклинання, борючись двома одноручного клинками або заклинаннями, а також одночасно використовувати зброю і заклинання.

     У грі присутні діти.

     Використовувати лук стало важче.

     У грі п'ять шкіл магії. Школа «Містицизм» розформована, її заклинання розподілені між школами «Відновлення», «Ілюзія» і «Чаклунство».

     Скасовані класи персонажа, і тепер вплив навичок на загальний рівень персонажа залежить тільки від їх розвитку. Після досягнення чергового рівня гравець отримує новий талант. Після 50-го рівня розвиток персонажа сильно сповільнюється. Загальне число унікальних навичок - 251, але персонаж може отримати тільки 80 здібностей через обмеження максимального рівня (однак у додатках з'являється легендарний режим, який піднімає планку рівня персонажа).

     З'явилися нові можливості, наприклад, приготування їжі та рубання дров.

     Вилучені навички атлетики та акробатики, швидкість бігу і висота / дальність стрибків тепер залежать тільки від раси та статі; найшвидшим є альтмер, повільніше всіх - бретонка. Крім цього герой може швидко бігати на короткі дистанції, виснажуючи запас сил.

     Змінено взаємодію з NPC. Тепер вони під час діалогів з персонажем можуть займатися своїми справами, не буде зупинки часу, масштабування під час діалогу. Система штучного інтелекту Radiant Story буде при видачі завдань враховувати попередні дії гравця [9].

     Монстри в грі підлаштовуються під рівень гравця. Однак відвідавши якесь підземелля на 5-му рівні, а після повернувшись на 50-му, гравець виявить, що монстри в підземеллі 5-го рівня. Якщо локація була зачищена, пізніше в ній можуть з'явитися нові монстри з рівнем, відповідним гравцеві. Однак у кожного монстра є межа зростання в рівні - наприклад, герой ніколи не зустріне розбійників, одягнених в даедріческую або скляний броню.

     Убивши дракона, герой поглинає його душу. Душі драконів використовуються для вивчення ту'умов (Криків). Кожен ту'ум складається з трьох слів, тобто вивчення повної версії Крика вимагає трьох драконівських душ (виняток становлять крики, що вивчаються у сивобородий, Партурнакса і Тсун)

     Як і в Oblivion, в грі представлена система Fast Travel (гравець може миттєво потрапити в раніше відвіданих ним місцевість (якщо вага всіх речей в інвентарі гравця перевищує максимально переносимий, персонаж зможе пересуватися тільки повільним кроком, а швидке переміщення буде можливо тільки верхи на коні) . Проте в деякі місця гравця можуть доставити на спеціальному екіпажі (як це було в Morrowind) [23].

     Гравець має можливість змінити екіпіровку безпосередньо в процесі битви.

     Наноситься в битві шкоди не залежить від того, на яку частину тіла припав удар.

     Якщо гравець «біжить спиною», то його біг буде значно уповільнений.

     Кількість навичок гравця - 18. [24]

     NPC взаємодіють зі своїм оточенням, наприклад працюючи на фермах, млинах, шахтах і таборах лісорубів. Також NPC можуть попросити гравця про тренуванні, або викликати його на дуель; подібні випадкові зустрічі були натхненні грою Fallout 3, колишньої грою Bethesda. [25]

     Якщо в Oblivion ландшафт створювався головним чином за допомогою програми-генератора, то в Skyrim, за словами розробників, всі елементи ландшафту розміщені вручну: «кожне деревце, кожен камінчик, кожна чашка ...». [26]

     Якщо в Oblivion над створенням підземель працював один чоловік, то в Skyrim цим займалася група з чотирнадцяти дизайнерів. [27]

     При створенні зовнішності для свого персонажа гравець може вибрати для нього бороду, шрами і т. Д.

     Колекційне видання гри складається з ілюстрованого альбому на 200 сторінок, статуетки дракона Алдуіна, що сидить на стіні, списаного словами на дракона мовою, а також диски з матеріалами, які належать до розробки гри.

     При підвищенні рівня більше не доводиться спати, як це було раніше в серії TES. Також спати не доводиться для відновлення магічних сил і здоров'я - хіт-поінти починають відновлюватися після припинення отримання утрати, мана - як тільки перестаєте чаклувати (не виключаючи різні отруєння і заклинання ворогів, вигублюють здоров'я та / або магію). Сон дає бонус до зростання навичок.

     При нанесенні удару, який призводить до смерті супротивника, гра часто вставляє невеликий «ролик», в якому персонаж різними способами добиває противника.

     У грі є можливість одружитися / вийти заміж.

     Після установки патча 1.6 з'являється можливість вести верхової бій на коні.

     Якщо гравець вб'є якогось NPC, або персонаж сам загине за яких-небудь обставинах, друзі або родичі загиблого можуть про нього що-небудь сказати, на кшталт: «Бідолаха ... я так за ним сумую

     Якщо гравець обкраде кого-небудь або вб'є, то його близькі (якщо гравець вб'є його) або він сам (якщо гравець обкраде його) можуть підіслати найманців, щоб убити гравця або навіть зробити на нього чорне таїнство (контракт у темного братства на вбивство). У найманців можна знайти записку від замовника, а у ассасина записку від Астрід (глави темного братства).

     Якщо гравець «насолити» Імперії, Братам Бурі або Талмору, вони можуть влаштувати йому засідку аналогічно головорізам або ассасин Темного братства.

Немає коментарів:

Дописати коментар