вівторок, 16 грудня 2014 р.

У порівнянні з Oblivion в Skyrim збільшилася кількість і значимість ремесел.

     Коваль - цей навик був повністю змінений: якщо раніше Коваль був потрібний тільки для ремонту зброї та обладунків, то в Skyrim ремонт предметів не потрібно, але існує можливість створювати свою броню і зброю. Будь-які матеріали для створення можна купити або знайти, матеріали в продажу з'являються відповідно до рівня персонажа. Створення зброї ділиться на кілька етапів:

     Видобуток руди за допомогою кирки.
     Плавлення руди в злитки в плавильні, найчастіше для одного злитка потрібно дві одиниці руди.
     Створення шкіри на дубильні (якщо потрібно) зі шкір і перероблення шкіри в смужки шкіри там же.
     Створення зброї і броні в кузні.
     Поліпшення вироби, наскільки дозволяє навик.

Навик Коваль дозволяє поліпшувати зброю на точильні камені та покращувати броню на верстак, поліпшення, як правило, коштує один злиток металу чи іншого матеріалу, з якого виготовлений поліпшуваний предмет. Навик Ковальська справа підвищується тільки при безпосередньому створенні або поліпшенні предметів. Видобуток і переробка ресурсів не дає прибавки до навички.

При відвідуванні двемерскіх руїн можна побачити безліч розкиданих двемерскіх виливків, шматків металобрухту, балок і т. Д. Велика частина цих предметів багато важить, але переплавляється в злитки. Створення великої кількості двемерского зброї та обладунків - непоганий спосіб заробити і підвищити навик ковальського ремесла.

     Робота лісорубом. При рубці дров необхідний колун.

     Кулінарія - дозволяє перетворювати м'ясо, овочі та інші інгредієнти в більш смачну і високоякісну їжу. Кулінарія не вимагає такого витонченого майстерності як алхімія, яка дозволяє створювати набагато більш корисні для гравця продукти, проте деякі страви (наприклад ельсвейрское фондю) мають властивості слабких зілля. Для приготування їжі необхідні казанок або рожен, які можна легко знайти у містах і селах Скайріма - майже в кожному будинку є камін. Також їх можна виявити і в інших населених місцях, таких як форти і бандитські табору.

     Створення коштовностей - із злитків золота і срібла можна створювати кільця і намиста, а якщо у вас є дорогоцінні камені, можна створити, наприклад, кільце з рубіном або намисто із самоцвітами. Коштовності створюються в кузні. Також підвищує навик Ковальського майстерності.

     Алхімія - на відміну від того ж навику в Oblivion, тепер не потрібно алхимический набір (різних рівнів ефективності) і немає можливості створювати зілля де завгодно. Тепер для алхімії потрібно знайти Алхимический стіл, який найчастіше стоїть в будинках ярла і в магазинах для алхіміків; також є можливість встановити такий стіл у себе вдома поряд зі столом для зачаровиванія. Щоб дізнатися властивості інгредієнтів, можна їх з'їсти, при цьому, як в попередніх іграх серії TES, підвищується навик алхімії, або змішати два інгредієнти з як мінімум одним відомим властивістю, при цьому відкриються однакові невідомі властивості (якщо такі є) цих інгредієнтів. Такий пробій можна дізнатися аж до чотирьох властивостей інгредієнта, залежно від рівня знання алхімії. Лазівки, як і в минулих іграх серії, дозволяють створювати фантастично сильні зілля.

     Зачарований - для зачарования потрібна Пентаграмма душ, яка зустрічається трохи рідше алхімічні столу, а також наповнений душею камінь і предмет, який буде зачаровуватися. Крім того, перед зачарованість необхідно дізнатися закляття, яке гравець хоче додати предмету. Робиться це шляхом знищення предмета з магічними властивостями на пентаграми душ. Можна накладати чари на предмети і прикраси, зроблені власноруч в кузні. Ексклюзивні магічні споруди дозволяють створювати магічні палиці і істот, або проводити інші дії. Вказівки до цього можна знайти в різних квестах, а також у вигляді рецептів. Тепер для зарядки особливих каменів душ можна використовувати і людські душі. В ексклюзивних локаціях можна знайти виходи мінералів, що містять камені душ (Приклад: Чорний межа).

Немає коментарів:

Дописати коментар