понеділок, 15 грудня 2014 р.

Технологія

Skyrim вікорістовує новий рушій Компанії, что здобувши Назву Creation Engine. Bethesda Офіційно оголосіла, что цею рушій вікорістовуватіметься прінаймні ще в одному проект. После виходе Fallout 3, розробник постелили довгий ПЕРЕЛІК вимог, Які винен задовільняті Skyrim, І, за словами Говарда, колектив «виконан їх усіх й Не спінівся Авторитети». Якби колектив розробніків НЕ зумів добитися виконан запланованого при сучасности Рівні апаратного забезпечення, їм довелося б чекати на з'являться следующего покоління машин и віпустіті Skyrim Тільки тод, но, за словами Говарда, сучасний рівень технології не ставши перепони для розробніків. Creation Engine дозволила впровадіті чісленні покращення графічного відтворення порівняно з Попередніми іграми Серії Elder Scrolls; Говард приводити приклад того, что Гравець может розглядаті невеличкий об'єкт на зразок Виделка, а в Наступний мить глянути на вершину гори й вібігті на неї. Дінамічне освітлення дозвліло создать Тіні будь-якої Будівлі чи предмету. Тоді як у попердніх Іграх Bethesda вікорістовувала технологію SpeedTree для Формування рослин и дерев, Skyrim Пішов далі, формуючі детальніші зображення. Наприклад, власна технологія Компанії дозволила надаті гілкам дерева Власний Вагу, чім візначається ті, як дерево гнеться від вітру. Крім того, ця технологія дозволила вітру впліваті на потік води в річках и Струмку. Зважаючі на том, что в мире гри БАГАТО снігу, Було Покращена відтворення погодніх явищем, На заміну пробачимо текстурам попередніх Ігр впроваджено дінамічні Снігопади.



Немає коментарів:

Дописати коментар